Boj o první místo

Skauti asi budou přemýšlet, odkud ten nadpis znají. Ano, od pana Foglara, kde se tento boj popisuje. Trochu podobně se také bojuje o čelná místa po vyhledávání. Je jedno jakým vyhledávačem. Ano, je jich víc. Prakticky všechno, co má řádek s lupou, je vyhledávač. Jen menšího rozsahu. Ovšem například Bing nebo Google už mají velmi velký rozsah. U nás jsou nejvíce používané mimo ty dva již řečené, asi Seznam a Centrum, ale ten druhý jmenovaný stejně využívá Google. Ty všechny známe, ale jsou i méně známé, například Aoohe, Ecosia, nebo Naver. Je každý jiný, ale jednu věc mají společnou. Seřadí nalezené weby pod sebe. A ten první, ten bývá nejvíce navštěvován. Což je docela pochopitelné. Proč hledat dále, když máme web přímo u nosu. A také proto má ten první web největší návštěvnost a největší obrat. Samozřejmě, že i jiné weby prodávají, ale už ne tolik. To vám ostatně potvrdí každý, kdo o tom něco ví a kdo umí SEO. Takový člověk má přehled, protože ho to živí.

SEO barevně

Shoptet SEO je zaměstnavatelem takových lidí, a tak také ví, že pokud nemáte dobré SEO, nemáte zrovna velký obrat. A s tím je třeba něco udělat.

Celá věc stojí a padá se SEO konzultantem. Jedině on totiž umí optimalizovat web tak, aby jej vyhledávač našel, ale také zařadil na co nejvyšší pozici. Tím se také zvedne návštěvnost a samozřejmě také tržby. Nabízí-li se na webu normální zboží. Pokud je hodně předražené, nebo špatné, neprodá se. Ale za to už SEO machři nemohou.

SEO

Asi se budete ptát,kde takového machra sehnat. Ten se neshání, ten je vám vždy k dispozici a to třeba na tomto odkazu https://www.seoconsult.cz/seo-pro-webflow. Pokud si na něj kliknete, nebo na ten, co je ještě výš, budete přeneseni na web, kde jsou kontaktní údaje. A právě ty jsou pro vás důležité, protože přes ně se spojíte s někým, kdo vám pomůže vyřešit problém malého obratu a zastrčeného webu někdy na dně internetu.